1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3036212

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: minns jag rätt så centrade väl Linus 1:a kedjan i jvm? En sån kille borde kunna ha potential att centra en 2:a kedja i SHL

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
JanneH: det märktes efter JVM att han pushade sig hårdare och tog mer offensiva risker.

Där skulle han behöva ligga nu i år.

Han har ansvar och kommer inte söla i defensiven så stegen man vill se är framför allt vassare skott och mer oväntade vägar med pucken.

Han har bra intensitet och det går ganska fort på rören när han åker så hoppet lever!

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Ja det gjorde han. När folk utifrån tittar på Timrås trupp så kan jag lova att INGEN lägger en tanke på vad det finns för potential i honom. Känns sjukt underskattad.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer