Peja: lär nog bli huggsexa om honom bland HA-lagen. En toppcenter i den ligan.
Inlägg: 3036322
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Jo, så lär det bli till slut för Jansson. Samtidigt letar flera SHL-klubbar efter (spetsigare) centrar. Om AHL-marknaden är sämre än förväntat kanske han hamnar i en annan SHL-klubb ändå, även om de siktar högre just nu.
+ 2