Inlägg: 3036341
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: konstigt att skylta med detta när du maniskt gnäller på alla modoiter som inte beter sig. Äpple från trädet osv.
En gång i tiden hade Boobsen ett öppet forum. Det var 90-tal.
Det forumet var den plats där jag fulländade min sarkastiska sida.
Jag vet att jag skrivit detta förut kanske, men min sarkasm i deras forum slutade med att de tog reda på vart jag bodde och vad jag hette. Lite småhot kom …sådär.
Då visste jag att jag ”besegrat” dem i deras egen borg. :-)
Kort därefter låste dem forumet….