1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615018 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3036387

Sv: Apropå nånting...
Peja: kan tänkas. Han har inte direkt gjort bort sig i SHL heller.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: nej jag fick gnugga mig i ögonen både en och två ggr när "våran" Jansson helt plötsligt var en SHL-spelare i FBK och spelade riktigt bra dessutom. Missförstå mig rätt nu, jag gillade honom när han var här i Timrå också men trodde kanske han skulle plana ut i HA.
Jag hoppas för hans skull att något annat SHL-lag plockar upp honom.

Skulle ni byta Westfält mot Jansson? Och detta är inte nån attack på Westfält utan mer en kul jämförelse mellan två centrar med koppling till FBK och Timrå.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...