1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614981 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 303767

Ny målvakt
Jag är rädd....uppriktigt sagt. Det jag syftar på är att vi kan vara tvugna att värva en ny målvakt. Okej...Öhrling gjorde en kanonmatch igår..ingen skugga ska falla över honom att vi förlorade. Men i det långa loppet så klarar vi oss inte på två debutanter i målet. Kapanen då? Ja jag börjar tro det värsta faktiskt...att vi inte kommer att få se honom i alltför många matcher i år. Vilket lag har råd att satsa på en målvakt som inte riktigt vet när han kan stå eller inte pga av smärtor. Nu lär väl framtiden utvisa vad som händer....men jag är rädd som sagt.....

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer