Folk tror att det bara är att bli av med spelare hur som helst, när man vill, men det är inte så enkelt när de har kontrakt. Dyrt blire också.
Timrå är i behov av pengar dessutom. Vi försöker stärka vår ekonomi. Och som jag förstod det tackade vi nej till första budet, så nu när vi tackar ja antar jag att vi förutom att slippa betala lönen, får en bra summa i ersättning.
Önskar all lycka till Barre, men han är icke oersättlig på ngn punkt.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Folk tror att det bara är att bli av med spelare hur som helst, när man vill, men det är inte så enkelt när de har kontrakt. Dyrt blire också.
Timrå är i behov av pengar dessutom. Vi försöker stärka vår ekonomi. Och som jag förstod det tackade vi nej till första budet, så nu när vi tackar ja antar jag att vi förutom att slippa betala lönen, får en bra summa i ersättning.
Önskar all lycka till Barre, men han är icke oersättlig på ngn punkt.
Detta ger andra chansen att blomma ut.
Bra jobbat Timrå IK!! Proffsigt!