RYGG HANS: Är det verkligen möjligt att en framtida försäljning av Hartmann ingick i budgeten? Lite GIF-stil över det på något vis i så fall och det känns inget vidare om löner för våra nyförvärv inte hade täckning av löner o avgifter för alla som lämnat, Jonte/Emil/Juel/Nässen/Pilö/Erixon.
Inlägg: 3038269
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2026-27
sargad: Jag är numera inte det minsta nervös över vårt sätt att hantera ekonomin. Vi har uppenbarligen kompetenta personer på de posterna. Nubbens signum har väl alltid varit att svamla otydligt om diverse saker som skapar mängder av tolkningar. Min tolkning är att vi har läget under kontroll.
+ 1