+ 3
Inlägg: 3038440
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2026-27
DenRöda: Nubben hintade väl litegrann att det fanns lite pengar kvar i börsen, efter sista värvningen var presenterad? Har för mig det var i nån intervju/podd med ST där han nämnde nått om det.
Sen hur mycket vore ju intressant!
Sen hur mycket vore ju intressant!
En annan teori kan också vara att Nubben tappat det helt och erbjudit överpriser på spelare. Att en sådan som Forsell drar in 180k t ex.