Inlägg: 3038446
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2026-27
Nisse på Mon or: 150 på Barkemo känns högt, särskillt då vi tog honom innan alla andra lag började buda.
Hade det varit Skellefteå eller Växjö så betalar de max 70-100 kr för en sådan back i hans läge i karriären.
Hade det varit Skellefteå eller Växjö så betalar de max 70-100 kr för en sådan back i hans läge i karriären.
Gardiner Dahlén
McLaughlin Pettersson
Kivenmäki Hartmann
Forsell Boyce
Barkemo Pilö
Hallqvist Nässén
Erixon
Dichow Juel
Med Hartmanns lön blir det cirkus
1.100.000 ? som utgår från truppkostnad per månad.
Dichow, Barkemo och Hallqvist blir knappast dyrare än Pilö, Nässén och Juel.
Då kostar nya forwards i runda slängar 750.000.
Gardiner och McLaughlin 250' var.
Kivenmäki 150' och Forsell 100' ?
Dichow 150', Barkemo 150' och Hallqvist 50' ?
Kan detta vara nära sanningen?