DIFFEN: Ja, nu är jag givetvis inte så naiv att jag tror att vi skulle landat just honom.
Men i alla fall en back som kanske producerat hyfsat i AHL och hade en offensiv uppsida.
Men men, nu får vi Timråiter hoppas på att både Barkemo och Hallquisth tar stora steg direkt. Annars kommer det vara en rätt offensivt tunn backsidan vi besitter...
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men i alla fall en back som kanske producerat hyfsat i AHL och hade en offensiv uppsida.
Men men, nu får vi Timråiter hoppas på att både Barkemo och Hallquisth tar stora steg direkt. Annars kommer det vara en rätt offensivt tunn backsidan vi besitter...