-Sputnik-: Ja, den där sticker ju lite i ögonen såklart. Men spelarna skriver väl kontrakt med out-klausul. Kanske de också borde skriva att det är en köpesumma vid outen isf?
Jugge: Det är ju jättekonstigt att man presenterar honom och inte är medveten om att det pågår förhandlingar på sidan av, eller har inte spelaren förvarnat om det? Blir ju som du säger, en jäkla dumstrut för Alcén.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jugge: Det är ju jättekonstigt att man presenterar honom och inte är medveten om att det pågår förhandlingar på sidan av, eller har inte spelaren förvarnat om det? Blir ju som du säger, en jäkla dumstrut för Alcén.