Smörgåsen : håller helt med. är ju svårt att säga att man är glad över tappet av dessa två men nåt var ju tvungen att hända. förra säsongen o i synnerhet avslutningen var allt utom bra.
eftersom jag inte har någon spåkula kan jag inte säga att rockaden som skett är rätt, men att nåt var tvungen att hända är jag helt bekväm med.
att vi också får in en ny tränare är väl det som känns absolut mest spännande. att det finns en möjlighet att få spelare som var bleka förra året att växa. vad fan har man mer än hoppet?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
eftersom jag inte har någon spåkula kan jag inte säga att rockaden som skett är rätt, men att nåt var tvungen att hända är jag helt bekväm med.
att vi också får in en ny tränare är väl det som känns absolut mest spännande. att det finns en möjlighet att få spelare som var bleka förra året att växa.
vad fan har man mer än hoppet?