-Sputnik-: Haha, isf lär de inte vara glada i Gävle. Tyvärr innebär väl det här att Brynäs är med och konkurrerar om samma back som vi och säkert några lag till söker. Det är ju rätt många lag som söker en toppback och nu blev konkurrensen ännu hårdare.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tyvärr innebär väl det här att Brynäs är med och konkurrerar om samma back som vi och säkert några lag till söker. Det är ju rätt många lag som söker en toppback och nu blev konkurrensen ännu hårdare.