Intressant intervju med nya ordföranden på Timrå live. Det finns en långsiktig plan och det ska satsas på ungdomslagen hos alla Medelpadsklubbar. Han kändes seriös och professionell. Kan nog bli bra det här!
Tom Topp: Ja det har jag sagt länge att klubbarna på ungdomssidan måste samarbeta, men hur Timrå gör nu vet jag inte om det är att samarbeta, man tar t.ex. toppen av SHs U16. Både SH och Timrå ska spela region U16. Sedan om spelarna valt själv vet jag inte men då borde man kanske som förening stoppa det.