1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614938 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3039015

Sv: Silly Season 2026-27
Jugge:
Jag tror nog att man på något sätt bör presentera en spelare när man har skrivit kontrakt men det är förstås inte ett problem att vänta en vecka innan man gör det.
Är det inte så att kontrakterade spelare ska anmälas till ishockeyförbundet? Jag kan ha fel men om det är så är det nog väldigt svårt att vänta till nästa år med att presentera honom annars kommer bara några supporters bli arga för att det kommer information "bakvägen".