-Sputnik-: Tyvärr blev det lite tvärtom för honom när han kom tillbaka från JVM. Freij och Linus kom hem med ett enormt självförtroende medan det kändes som det tog slut på bensin en stund för Genborg.
BlackBay: Ja, precis. Lite det jag hade i åtanke här faktiskt. Kändes som att Genborg hade lite svårare att tackla allt runtikring, sen blev han väl sjuk i samband med när han kom hem iofs. Men blev sig aldrig riktigt lik heller efter det.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer