Elitserien är verkligen ingen transportsträcka i år. Jämt så det sjunger om det. Varje poäng känns oerhört viktig.
Glömmer inte "curre" Lundmark inför elitseriestarten i SVT. Där han sa att "-elitserien är ingen transportsträcka,varje poäng är viktig."
Minuten efter frågar Nyström (mats) när serien börjar ta form, då svarar "curre" "- Efter tio omgångar är serien helt klar, då blir det inga större placeringsförändringar"
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Glömmer inte "curre" Lundmark inför elitseriestarten i SVT. Där han sa att "-elitserien är ingen transportsträcka,varje poäng är viktig."
Minuten efter frågar Nyström (mats) när serien börjar ta form, då svarar "curre" "- Efter tio omgångar är serien helt klar, då blir det inga större placeringsförändringar"
Vilket pucko!