1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614889 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 308411

Sv: Tröja
rådbjer: Kanske dax för mig att förklara mig själv.
Tråden är perfekt för detta ändamål iallafall.

...

33 år gammal, med ett... hör å häpna, förflutet i esste hockey.
tror de hette så i början på -80 iallafall.
Mina eksem startade i samband med detta, så jag fick sluta spela i den hallen.
när alla tycker att säsongen börjar, dvs SCA-cupen, så kommer besvären direkt.

Mina besvär var värre än så, då jag VILLE spela i TIMRÅ.
Men jag bodde fel, i bosvedjan...morsan kunde inte skjutsa till TEMPLET.
Lever mina dagar nu som firad skyttekung i rinkbandyn, men satan om morsan hade haft en "volvo", då kanske man hade varit med och lekt nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer