1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 308469

Sv: Tröja
Fredagsskryt: Ett bränt barn snodde min barstol på olearys igår.

Annars var väl mer än halva krogen där för att heja på Timrå (några blyga nolaskogsare pep i ett hörn när de dära som spelar i ett värmningsställ började halka in turpuckar) och ett bra lass med folk drog vidare till Debaser för att se reviveln. Själv erbjöds jag till och med en gratis biljett men var för sliten för att orka. Lär vara ett misstag.

Annan popkuriosa, jag snackade med en före detta basist i Lustans Lakejer utanför Gallerian idag. Skulle hälsa till Nyllet. Hej Nyllet!

Sådärja. Spöa linkpingarna så det står härliga till imorrondårå åsså ses några av oss på Råsunda när Gif spelar hem den poäng som krävs för kvalspel på söndag.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer