1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 30887

Sv: Det har vänt!
jorre: Häng med SSK till Luleå så sätter jag en kanna avslagen
lättöl på att du kommer att uppleva något liknande... Men då ur ett
motståndarperspektiv. Det vill säga maximalt EN
fågelholksgapande SSK:are (DU!) Men som endast såsig
hemmasupporter så är det lätt att drabbas av inavelns märkliga
perspektiv... Spelar du banjo?

Nu är vi TIK:are glada att i alla fall kunna mönstra fler supporters i
"bonniga" Tälje än vad det var spelare som värmde på isen...

Stå upp för inaveln och jorreismen! Åk på fler bortamatcher.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.