Marcus: En annan sak.......bara så där! tänk dig klacken stå och sjunga danskarnas fotbollsramsa: VI ÄR RÖÖÖÖÖÖDE....... VI ÄR VIIIIIIDE...VI ÄR SAMMEN........................osv.
Den ger iallafall rysningar när danskarna sjunger den.
Men den slår ju aldrig, vi är timrå och vi ger aldrig upp............ 5-1.....
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Den ger iallafall rysningar när danskarna sjunger den.
Men den slår ju aldrig, vi är timrå och vi ger aldrig upp............
5-1.....