Va, vilka 'fakta' bortförklarar jag?? Bedrövligt är väl, att som i TIK-ladan, SPÄRRA AV/IN folk i olika fack, så att man EJ som borta-supporter kan gå bort o fika, elr ta en bärs!! Korv me bröd är allt som bjudes i 'hörnan'Finns det NÅGON annan hall som 'internerar' gäster på det vis Ni gör?? I tex Kempis är ni fria att gå vart ni vill. DET är pinsamt o bedrövligt, samt att era res-tavlor o ur mm håller div 1-klass!! Se o lär i Kempis, tavla i mitten, med tid osv, som ALLA ser!! Hurvare om att kasta sten i glashus...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Bedrövligt är väl, att som i TIK-ladan, SPÄRRA AV/IN folk i olika fack, så att man EJ som borta-supporter kan gå bort o fika, elr ta en bärs!! Korv me bröd är allt som bjudes i 'hörnan'Finns det NÅGON annan hall som 'internerar' gäster på det vis Ni gör?? I tex Kempis är ni fria att gå vart ni vill.
DET är pinsamt o bedrövligt, samt att era res-tavlor o ur mm håller div 1-klass!! Se o lär i Kempis, tavla i mitten, med tid osv, som ALLA ser!! Hurvare om att kasta sten i glashus...