Va, vilka 'fakta' bortförklarar jag?? Bedrövligt är väl, att som i TIK-ladan, SPÄRRA AV/IN folk i olika fack, så att man EJ som borta-supporter kan gå bort o fika, elr ta en bärs!! Korv me bröd är allt som bjudes i 'hörnan'Finns det NÅGON annan hall som 'internerar' gäster på det vis Ni gör?? I tex Kempis är ni fria att gå vart ni vill. DET är pinsamt o bedrövligt, samt att era res-tavlor o ur mm håller div 1-klass!! Se o lär i Kempis, tavla i mitten, med tid osv, som ALLA ser!! Hurvare om att kasta sten i glashus...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Bedrövligt är väl, att som i TIK-ladan, SPÄRRA AV/IN folk i olika fack, så att man EJ som borta-supporter kan gå bort o fika, elr ta en bärs!! Korv me bröd är allt som bjudes i 'hörnan'Finns det NÅGON annan hall som 'internerar' gäster på det vis Ni gör?? I tex Kempis är ni fria att gå vart ni vill.
DET är pinsamt o bedrövligt, samt att era res-tavlor o ur mm håller div 1-klass!! Se o lär i Kempis, tavla i mitten, med tid osv, som ALLA ser!! Hurvare om att kasta sten i glashus...