1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 31650

Sv: Hardcore Fans On Tour
Friskan: Vilka 'regler'? Westerbergs regler? Har aldrig sett nån lag om att folk ska interneras i olika delar i en ishall, isf bryter ju Globen/Hovet mot detta??
Jimmy: Läs mina inlägg igen, har jag skrutit över nån jätteklack? Det ÄR ett problem som de/vi brottas med, dock finns där en liten klack. Sämsta snitt?? Visa mig den statsen, vart tror du er statistik går åt för håll nu?? MoDo är den Elit-förening, som gjorde det BÄSTA ekonomiska reslutatet ifjol, +8 milj.
Ett faktum är ju att när både Löven o TIK låg i Eliten, så kom det mindre folk till Kempis ifrån de orterna, dock vägs det upp ngt av derbyna, när det ofta var över 5' .kanske blir det bättre me folk nästa år, o bussen från Ö-backa får börja gå upp til Kempis igen?? ;-D

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer