gud>> Enligt erat tips på TIK031´´s hemsida så ska vi vinna med 3-2, Halleluja alla Timrå IK barn. och där läste jag det först som nån tönt på Expressen brukar skriva. Halleluja Molla, ta oss upp ibland molnen ikväll. Halleluja Timrå IK är dom bästa...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Enligt erat tips på TIK031´´s hemsida så ska vi vinna med 3-2, Halleluja alla Timrå IK barn. och där läste jag det först som nån tönt på Expressen brukar skriva. Halleluja Molla, ta oss upp ibland molnen ikväll. Halleluja Timrå IK är dom bästa...