El Maco: Varför skulle jag ge dig en lista med 5 bra saker med TIK utanvidare ? Luktar sandlåda om det här. Har ni tråkigt ? Skall vi diskutera "Nubben" som vanligt ? Vi har ju en förkärlek för det, eller hur ?. Nä, tråkigt det med. Vi vet ju var vi står redan. Eller har du börjat komma till insikt ännu ?'
Nä nu får ni leka i sandlådan själva , jag gör kväll nu.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Skall vi diskutera "Nubben" som vanligt ? Vi har ju en förkärlek för det, eller hur ?. Nä, tråkigt det med. Vi vet ju var vi står redan.
Eller har du börjat komma till insikt ännu ?'
Nä nu får ni leka i sandlådan själva , jag gör kväll nu.