Swordster: Men det har de ju gjort. Summan vet jag inte, men att SK skänkt överskottet???? är väl ingen hemlighet. Men i mina ögon, rätta mig om jag har fel(vilket en del kommer att tycka), pengarna skall väl för bövelen användas för supportrarna? SK ska ta dessa pengar till att subba resor enl. mitt sätt att se det. TIMRÅ IK har sina egna sponsorer, de klarar sig själva utan SK:s "små-pengar".
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Summan vet jag inte, men att SK skänkt överskottet???? är väl ingen hemlighet.
Men i mina ögon, rätta mig om jag har fel(vilket en del kommer att tycka), pengarna skall väl för bövelen användas för supportrarna?
SK ska ta dessa pengar till att subba resor enl. mitt sätt att se det.
TIMRÅ IK har sina egna sponsorer, de klarar sig själva utan SK:s "små-pengar".
Detta är EN anledning till att jag bojkottar SK