1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 317317

Sv: Distriktets Bästa
Mats Edström: Kul att du reagerar. Spelar laget i ES är det för mig självklart att laget är bättre än alla lag i divisionerna under. Det är möjligt att du inte har den normala inställningen.
När jag vände på sten på detta sätt var det tanken att Moverare eller Nike skulle titta fram men du är självklart välkommen. Kul att Sundsvallsfans tittar in och gör sin stämma hörd.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.