1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 31974

Nya ramsor
Igår hade vi en chefsideolog på ramssidan med oss till Ö-vik. Mäkta överförfriskad stod han för kvällens klassiker med:

Här var det livat
här var det glatt
Här var det blommor i morsans hatt.

En stor elogé till oss tillresta fans som fick skratta sist. Knylan imponerade genom att likt en Mount-Everest bestigare placera TIK-flaggan vid mittcirkeln. Vidare är jag imponerad av hur länge vi stod i hallen efter matchen. Jag var inte hemma förrän 00.15. Så skönt var det att suga på den segern... Så ni MEDGÅNGARE som ansåg att det inte var värt att följa med laget i motgång - ni missade en enorm upplevelse...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer