Påminner mig om en fin gammal Bajen-ramsa man nog kan stjäla:
Sk-t i tabellen! Timrå är bäst ändå!
Dessutom missade nog Soton målet lite om han/hon nu ville förolämpa eftersom ramsan ju är klart användbar. Förnedringen är ju total om vi först spelar sk-ten ur Brynäs och klacken därefter sjunger "Sist i tabellen"...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sk-t i tabellen! Timrå är bäst ändå!
Dessutom missade nog Soton målet lite om han/hon nu ville förolämpa eftersom ramsan ju är klart användbar. Förnedringen är ju total om vi först spelar sk-ten ur Brynäs och klacken därefter sjunger "Sist i tabellen"...