Patrick Polly: Du såg med andra ord inte matchen! Eller har jag fel? Jag tycker att det, faktiskt, var helt rätt att ta hit Bosse. Visst han släppte in två billiga mål, men enligt mina källor har våra andra målisar varit R I K T I GT under isen på juniormatcherna. Och med tanke på att vi inte hade fullt lag framåt var det rätt att ta hit Bosse fenomenAHL!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag tycker att det, faktiskt, var helt rätt att ta hit Bosse. Visst han släppte in två billiga mål, men enligt mina källor har våra andra målisar varit R I K T I GT under isen på juniormatcherna. Och med tanke på att vi inte hade fullt lag framåt var det rätt att ta hit Bosse fenomenAHL!