JimmyH: Jajjemen det har han, själv tycker jag det är fel att klaga på hans insatts trotts att den inte var allt för bra. Han är säkerligen en aning vassare mot frölunda på lördag. Hoppas det iallafall, sen kommer ett välbehövligt speluppehål, så vår gubbar hinner hämta igen sig från småskavanker etc.
Efter uppehållet så tror jag själv på en ny tändning i laget , med istort sätt eller hela laget tillgängligt är big red machine på väg framåt igen!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Han är säkerligen en aning vassare mot frölunda på lördag. Hoppas det iallafall, sen kommer ett välbehövligt speluppehål, så vår gubbar hinner hämta igen sig från småskavanker etc.
Efter uppehållet så tror jag själv på en ny tändning i laget , med istort sätt eller hela laget tillgängligt är big red machine på väg framåt igen!