Pekka är målvaktstränare i Luleå, plus att han är involverad i någon bilförsäljning däruppe. Men hoppas kan man ju göra. Pekka har nog mycket att lära ut till våra målvakter. Slå Brynäs idag vore härligt så, KÄMPA TIMRÅ och välkommen Molin till Timrå islada.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men hoppas kan man ju göra. Pekka har nog mycket att lära ut till våra målvakter.
Slå Brynäs idag vore härligt så, KÄMPA TIMRÅ och välkommen Molin till Timrå islada.