1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 323129

Sv: Z
mike66:
Då handlade det om din trasiga klubba, eller:
jag läste ditt långa inlägg på MoDo´s hemsida om när du var 10 år och sköt sönder ett näsben...Nä Nä jag vet att du som 10-åring fick näsbenet söndertskjutet, det är därför du ser ut som ett troll i plytet, eller hur...Gubbe !.

Hörde att ni ska krossa Timrå i kväll, stämmer det ?.

Timrå IK och Nolby Vets är dom bästa.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.