1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 323136

Sv: Z
håckla: Man får väl bilda sig en egen uppfattning ifrågan. Allt går att tejpa ihop, även en trasig klubba som är av. Det är ju inte för intet som jag kallas för Pomperipossa!

Hoppas på bra uppslutning från publiken som ska se Sponsorlaget krossa a-laget först. Sedan så ska de givetvis följa sina gamla idoler i Nolby Vetsen och kanske hittar de någon gammal avdankad Timrålirare också. Henke Sandström brukar alltid vara en attraktion på isen. Det brukar i varjefall bli många mål gjorda i dessa veteranmatcher. Rolle the pucktroller #30 har förhinder som vanligt.

Vilken heldagskväll för hockeyälskarna: Kl 18.00 Sponsorlaget mot A-laget och kl 21.30 Timrå IK-Oldboys - CSKA Nolby Vets. Jag avslutar med att försöka mig på ett matchtips:

Sponsorlaget - A-laget.......................11 - 17

Timrå IK-Oldboys - CSKA Nolby Vets....17 - 18

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.