250 kg kärlek... TIMRÅ IK är sååååå jävla kassa...förstår inte varför folk går på matchena?? obegripligt och det finns dom som köper supporter grejer också...nää för fan..det här går inte..hoppas bara att ifsh inte går upp denna säsong så att man kan se framåt mot derbyna...nä skitsamma 250 kg kärlek.. TIMRÅ IK är så jävla kassa så dom kan lägga ner...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
TIMRÅ IK är sååååå jävla kassa...förstår
inte varför folk går på matchena?? obegripligt
och det finns dom som köper supporter grejer
också...nää för fan..det här går inte..hoppas bara
att ifsh inte går upp denna säsong så att man kan
se framåt mot derbyna...nä skitsamma 250 kg kärlek..
TIMRÅ IK är så jävla kassa så dom kan lägga ner...