Linkan: Du har ju krävt tränarbyte, spelarförflyttningar osv... Nu när du fått till stånd detta så gnäller du på allt annat. Hur fan ska du ha det?
Du visste att vi skulle byta tränare. Är det mer du vill säga??
Antingen HATAR du Peo eller älskar Molin. Det sistnämnda är det mest sannolika!
Timrå gjorde en riktigt dålig match, eller efter förmåga, you name it, men att kalla mig och en del andra som ifrågasätter spelet för "PUCKON?????", då brinner även jag.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu när du fått till stånd detta så gnäller du på allt annat. Hur fan ska du ha det?
Du visste att vi skulle byta tränare. Är det mer du vill säga??
Antingen HATAR du Peo eller älskar Molin. Det sistnämnda är det mest sannolika!
Timrå gjorde en riktigt dålig match, eller efter förmåga, you name it, men att kalla mig och en del andra som ifrågasätter spelet för "PUCKON?????", då brinner även jag.