han är kass, man blir så less på sådana där kompis värvningar. det största misstaget peo har gjort i timrå under sina år i klubben.
nu vill vi ha en hungrig canadick till som kan få igång några fler spelare i TIK. EDWARD har fått igång flera i TIK men dr.Åhlund har bromsat ännu fler...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
han är kass, man blir så less på sådana där kompis värvningar. det största misstaget peo har gjort i timrå under sina år i klubben.
nu vill vi ha en hungrig canadick till som kan få igång några fler spelare i TIK. EDWARD har fått igång flera i TIK men dr.Åhlund har bromsat ännu fler...