What can I say. Jag är grymt besviken på tabelläget. Inte ens de värsta "vavarevisa"-arna som sticker upp sina trynen tror jag hade räknat med den här tabellraden. Vad det beror på behöver inte ältas igen i även den här tråden.
Stonecake som härjar i en annan tråd kan däremot gå och kamma sig. Den energi som ägnats SSK av mig kan endast obetydligt, om ens mätbart, överstiga vad jag ägnat andra lag i serien. Har jag lagt tre inlägg i Södertäljes gästbok i år? Har dessa varit spydiga? Uppdatera mig gärna. Jag glädjs åt att SSK är i elitserien, dels för att det är nära att åka dit, dels för att Södertälje i likhet med Modo är ett av mycket få lag som Timrå är ett boogeylag för.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Stonecake som härjar i en annan tråd kan däremot gå och kamma sig. Den energi som ägnats SSK av mig kan endast obetydligt, om ens mätbart, överstiga vad jag ägnat andra lag i serien. Har jag lagt tre inlägg i Södertäljes gästbok i år? Har dessa varit spydiga? Uppdatera mig gärna. Jag glädjs åt att SSK är i elitserien, dels för att det är nära att åka dit, dels för att Södertälje i likhet med Modo är ett av mycket få lag som Timrå är ett boogeylag för.