1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 325821

Sv: Ramsorna som försvann
willysson: Jo, men ta tex. Timrå IK är dom bästa - Hej heja heja Timrå
Då brukar ju minst 50-75 % vara med och 98% klappar åtminstånde med. Den är enkel, alla kan den .
Visst har det med stämmning att göra också.
Ser det kolsvart ut så vill kanske inte många ställa upp.
(Trots att det är kanske då det behövs mäst)

Men visst är de så att klacken inte gör så stort väsen av sig, då kan det nog vara svårt att motivera sig själv att gasta och skrika.
Man dras ju med utav klacken.
De funkade väll hyffsat i inledningen av säsongen ?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.