Efter att ha sett ett antal matcher på både hemma o bortaplan så är mina slutsatser att laget MÅSTE göra mer mål. Det räcker inte att göra en eller två pytsar/match. Ta vara på målchanserna bättre. Undantaget är bortamatchen mot Sötälje. Vad som måste tränas in är att göra mål, ta vara på målchanserna bättre.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Undantaget är bortamatchen mot Sötälje. Vad som måste tränas in är att göra mål, ta vara på målchanserna bättre.