Skarin: Det ligger säkert mycket i det du säger, men jag har svårt att se någon vändning. Tycker att Timrå Ik saknar så satans mycket från fjolåret att det inte går att beskriva med ord. Jag känner inte igen laget, trots alla försök och intentioner.
Ledsen, men jag känner på mig att detta inte kommer att hålla.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ledsen, men jag känner på mig att detta inte kommer att hålla.