250 kg; Vem har påstått att allt är logiskt?! Vore det så hade jag varit mycket gladare men så är inte fallet.
Personligen tyckte jag Åhlund och hela den femman lirade väldigt bra i Kempehallen.
Ny trupp i år och nya förväntningar. Slutsats blir ändå att utan mål blir det ingen vinst. Så enkelt är det. Tror fortfarande att problemet är självförtroendet, inte det fysiska hos spelarna.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Personligen tyckte jag Åhlund och hela den femman lirade väldigt bra i Kempehallen.
Ny trupp i år och nya förväntningar. Slutsats blir ändå att utan mål blir det ingen vinst. Så enkelt är det. Tror fortfarande att problemet är självförtroendet, inte det fysiska hos spelarna.