HH: Ameh. Nu måste vi hålla oss till verkligheten här. HV lirade ju aldrig slutspel ifjol. De kom tia. Efter TIK. 66 poäng tog man.
Och det är bara att kolla på spelet. Det du säger att laget har existerar inte. Jämför uppspelsfasen med andra elitserielags. Enda receptet är att kämpa, kämpa, kämpa. Tyvärr kommer inte det räcka heller den här gången.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Och det är bara att kolla på spelet. Det du säger att laget har existerar inte. Jämför uppspelsfasen med andra elitserielags. Enda receptet är att kämpa, kämpa, kämpa. Tyvärr kommer inte det räcka heller den här gången.
Räddningen stavas kvalserien.