1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 32643

Sv: Håkan Åhlund
250kg:

F-låt då för f-n, att man inte intagit den negativa attityd här på G-B, som många gjort, och som vänder kappan efter vinden, Jag har min j-la ståndpunkt åt vilket j-la håll det blåser åt, och går det åt h-vete så kan jag iaf vara stollt och slå mej för bröstet, jag tror på mitt lag mina lungor mitt hjärtas lag, och jag har inte vallsat runt och tyckt som andra utan stått för min uppfattning,,,,

Men konstigt att du som inte sett laget spela på flera veckor kan överhuvud taget utrycka dej,,,,Jag har det och sett en förändring,

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer