Blir mer o mer orolig för varje förlustmatch som går. Nu måste snart en definitiv vändning infinna sig. Händer inte detta så blir det kvalserie o alla som varit med förut vet vad det innebär. Kvalfullt o åter kvalfullt. Nåe då är det bättre om de kan åstadkomma en vändning så fort som möjligt. Ha kvar det försvarsspel som är nu o ta till vara målchanserna bättre. Då kommer det att ordna sig. Optimisten har talat!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Optimisten har talat!