1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 326579

Sv: Ramsorna som försvann
Per HApps: Kolla länken...

Detta är fan det bästa jag vet, så fruktansvärt bra. Var nära att beträda räcket på Alnöbron efter att ha missat Celtic - Liverpool i våras. Förmodligen det mäktigaste man kan uppleva. 50000+ står med uppsträckta halsdukar och bara sjunger, många gråtandes. Så förbannat jävla vackert. Synd att man inte upplevt det bara.

Observera att klackklippen är från Holland, och det kan ändå låta sådär jävla vackert.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.