250kg: Jag håller faktiskt med HH att eftersom du inte sett många matcher i år, och framförallt inte när Åhlund är på isen, så kan du ju faktiskt inte bilda dig en egen uppfattning om laget och spelarna.
Men jag håller med dig om att det var näst intill tjänstefel att låta Nänsén och Sjöberg gå, och istället ta in Simons, Halvardsson, Wallin.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men jag håller med dig om att det var näst intill tjänstefel att låta Nänsén och Sjöberg gå, och istället ta in Simons, Halvardsson, Wallin.