Själv kommer jag ihåg att den ENDA spelaren som lyckades få fast Renberg efter sargen var just Schnabel. Kommer ihåg att Renberg vart så frustrerad att han till slut drog på sig en 10-minutare. Att Renberg sedan kom in igen och avgjorde matchen till Luleås fördel är en annan historia... Sedan visade också Schnabel vägen mot Löven när han buntade ihop hela Beliavski femman. Då försvann också det förbannade Löven-spöket en gång för alla. Han fick Timrå att tappa (den allt för stora) respekten för Umeå-laget.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sedan visade också Schnabel vägen mot Löven när han buntade ihop hela Beliavski femman. Då försvann också det förbannade Löven-spöket en gång för alla. Han fick Timrå att tappa (den allt för stora) respekten för Umeå-laget.