El Maco: Du ska bara veta, spännande kvällsläsning, Lika spännande som aktiefonderna,,,,F-n att dom inte ger ut en sepparat tidning om spelares BMI, som typ Affärs värden eller dyl,,,
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Du ska bara veta, spännande kvällsläsning, Lika spännande som aktiefonderna,,,,F-n att dom inte ger ut en sepparat tidning om spelares BMI, som typ Affärs värden eller dyl,,,