1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614995 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 32894

Sv: Pisst vackt
PerHapps: Den var bra men jag vill ändå vädra åsikter! Jag har inte kommit direkt med person angrepp, om jag skriver målis istället är det bättre? En del av oss kanske inte tycker att "målisarna" håller måttet, andra gör det. Ska man då bara få nämna det positiva jämnt även om det inte kanske finns nåt? Jag vet att dom gör kanonmatcher ibland, men det vi behöver är ändå "målisar" med hög o jämn nivå! Gör vi bara i snitt knappt 2 mål så har vi inte råd med 3 i baken barav vissa mål är fösare från "mittlinjen"!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer